Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Pictures | Made by me

Zoals ik al had gezegd wil ik erg graag een spiegelreflex. Ik vind fotograferen geweldig, ik doe het de laatste tijd erg vaak ik fotograafeer mijn sieraden, kleding of verzorging producten noem maar op! Daarom krijg ik als ik volgend jaar VWO ga doen een spiegelreflex camera! Yeaay! Sinds kort heb ik een betere camera eerst deed ik het met de nokia lumia maar nu doe ik het met de samsung galaxy.
Vandaag wil ik jullie gewoon wat foto's laten zien die ik de afgelopen tijd heb gemaakt, in de hoop dat jullie ze mooi vinden ;).
Nou ja laat ik gewoon maar even beginnen.


Kijk snel voor meer foto's!












 





Ik hoop dat jullie het leuke foto's vonden!

Liefs, 
Amina

Houd jij ook van fotograferen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina