Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

Q&A ❤

Zoveeeeel krijg ik er, ik krijg zoveel vragen op instagram of op mijn blog en omdat ik nog een leven heb zoals naar school gaan en hiervoor de musical oefenen kon ik niet op alle vragen persoonlijk reageren. Daarom heb ik vandaag voor jullie een Q&A klaar staan, ik vroeg jullie allemaal of jullie wat vragen hadden en het zijn er bijhoorlijk wat. Dus ik houd jullie niet langer in de spanning en begin met de MEEST gestelde vraag: Klik snel op meer lezen!


❤ Wat voor ziekte heb je?

En er komt binnenkort uitgebreid een artikel over.

❤ Wat zou je willen bereiken in de toekomst?

Wat ik zou willen bereiken in de toekomst heeft deels met mijn blog te maken. Ik zou graag de bekendste blogger willen worden in Nederland. Niet voor mezelf maar ik wil dat ik zieke kinderen blij zou kunnen maken met mijn bezoekje. Ik wil dat die kinderen even blij worden net als ik toen met Mascha. Dat is mijn aller aller grootste droom. En ik zal er voor vechten ook!

❤ Zou je mee doen met the voice of holland?

Ja ik zou zeker mee doen! Dat is een van mijn grootste dromen die ik heb!

❤Hoe zou je heten als je een jongen was?
Als ik een jongen was zou mijn naam Rayan zijn geworden.

❤Hoe kwam je op de naam paliasdefashion?

Haha wauw hoe zal ik het zeggen.. Nou ik wilde al heel lang een nieuwe blog naam (half jaartje) en ik kon maar geen leuke verzinnen. Tot ik uit het niets naar mijn broer schreeuwde ALS JE EEN BLOGNAAM VOOR ME VERZINT KRIJG JE 5 EURO! Ik meede het niet ofzo maar het kwam dus wel uit mijn mond. Toen zei me broer paliasdefashion! Ik vond het een te  gekke blognaam. Tot me broer na een ander half week vroeg wat is je blognaam? Ik durfde het niet te vertellen en toen zei ik paliasdefashion en moest ik 5 euro geven. Nou ja zo dus! Haha. Nu klinkt me broer net als iedereen over z'n broer praat maar mijn broer is een schat!

❤ Wat zal je meenemen naar een onbewoond eiland? (Max 3 dingen)
Oeh.. Dit is een moeilijke vraag.. Uhm. Ik denk een kleedje om over me heen te doen s'avonds, borstel en en en.. Ja dat.


Liefs, Amina
Heb je nog vragen? Heb je antwoord op je vraag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina