Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

Honeyscrub en lipbutter review + winactie!

Weet je wat ik altijd zo fijn vind? Voor het slapen gaan een heerlijke scrub op mijn gezicht smeren. Laatste had ik daarvoor een perfecten scrub gevonden namelijk een honeyscrub. Het is een scrub die heerlijk naar honing ruikt. Mijn huid is erg gevoelig en daardoor is het lastig om nieuwe producten uit te testen, daardoor doe ik bijna nooit aan scrubjes en maskers, maar deze keer wilde ik het toch proberen en het heeft goed uitgepakt! Daarnaast heb ik ook een klein probleempje aan mijn lipjes, ze worden snel droog. Sinds ik lipbutters gebruik gaat het veel beter een van die lipbutters wil ik vandaag aan jullie laten zien.

De producten die je hier boven ziet staan, zijn puur natuur! Op de verpakking staan dingen die ze moeten doen en je raad het al ze doen dat ook! Klik snel op meer lezen voor meer!





De lipbutter ik zal er eerlijk over zijn, hij ruikt niet helemaal oké maar hij doet het wel super goed!
Zoals ik al zijn drogen mijn lippen erg snel, sinds ik deze gebruik zijn mijn lippen erg zacht geworden!


Nu de honeyscrub! Hier ben ik erg blij mee! Deze ruikt heerlijk en werkt echt heel goed!
Sinds ik deze gebruik is mijn huid veeeel minder gevoelig deze is zeker een aanrader!


Wil jij deze eerst uittesten voor je hem koopt of heb je nog geen geld door je laatste bestelling bij de H&M? Nou dan heb ik iets heel leuks voor je klaar staan! Van heerlijk haar mocht ik dit beide aan jullie verloten. Ik zal je even vertellen hoe je dit kunt winnen etc.

Wat mag je doen om kans te maken? 

♡ Volg heerlijk haar op twitter

♡ Vertel waarom je dit zou willen hebben.

Ik wens jullie allemaal heeel veel succes! Ooh ja ik vergeet het bijna de winactie is 15 juni afgelopen!
Nogmaals veel succes iedereen!

Liefs,
Amina

Wat vind jij van deze winactie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina