Pagina's

zondag 8 juni 2014

Wishlist

Oké weet je wat ik ben materialistisch, ik ben een persoon die te veel wilt (soms gewoon niet gezond). Als ik soms teveel in mijn hoofd heb schrijf ik het op, een wishlist dus. Vandaag wilde ik een deel van mijn wishlist niet op papier schrijven maar er lekker een artikel over schrijven!
Ik hoop dat jullie het een leuke wishlist vinden!

  • Al heel lang zoek ik de perfecte witte zomer schoentjes, eerst was ik van plan all-stars te gaan halen, toen weer niet omdat ik vond dat iedereen ze had dus ik begon te zoeken naar andere leuke witte schoentjes en ja je raad het al! Ik heb de perfecte zomer schoentjes gevonden. Het merk: Sperry top-sider.
Bron


  • Een lekker zomers geurtje wilde ik al heel lang, heel toevallig had ik de DKNY fresh blossem gekregen van Mascha (die trouwens echt geweldig is!) Maar ik zocht nog een geurtje een bloem.. je weet wel over welk geurtje ik het heb! Juist ja die! Daisy van Marc Jacobs! Een fris lekker bloemig geurtje die de hele dag blijft zitten, vind ik wel fijn en jij? Wil je meer zien? Klik op meer lezen!


  

Een van mijn lieveling kleuren is Geel! Ik vind het een leuke, mooie en gekke kleur. Sinds kort wil ik erg graag een gele jas. In het begin was het wel een beetje moeilijk doordat ik net geen dames maat pas, maar toen kwam de Zara met een trf afdeling en vond ik de perfecten, mooie, zomerse gele jas.

Bron
Afbeelding 5 van JAS MET ZAKKEN van Zara
Er is nog een ding wat ik echt heeeel graag zou willen hebben. Dit wil ik al zoo lang hebben dat het elke keer weer op mijn wishlist staat. Een camera! Ik wil al heel lang een canon camera die ik volgend jaar krijg als ik VWO ga doen. Dat word dus knallen op school! haha.
Canon EOS 600D + 18-55mm IS - spiegelreflexcamera
Dit was een van mijn vele wishlisten! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Xoxo,
Amina

Wat is jou wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina