Pagina's

maandag 9 juni 2014

Review | Garnier douche bodylotion

Op Instagram vroeg ik of jullie er een review over wilde lezen, de meeste waren wel benieuwd dus why not? Als je mijn vorige blog volgde weet je dat ik dol ben op reviews schrijven. En vandaag komt mijn eerste review online, over een product die het verdiend! Nou ja laat ik gewoon maar beginnen.
 
 
Het product dat ik vandaag ga reviewen is een garnier product het is een verfrissende bodylotion die je kunt gebruiken voor onder de douche. Zelf houd ik niet heel erg van bodylotions die je na het douchen moet gebruiken, omdat het dan een plak zooi wordt. Maar deze is erg fijn het enige wat je moet doen is: het aan brengen onder de douche, droog je zelf even af en je huid voelt al meteen veel zachter aan! Lekker makkelijk toch? En hij ruikt ook nog eens lekker! Benieuwd naar de rest klik op meer lezen!

 

Mijn huid is door deze bodylotion echt veeel maar dan ook veeel zachter geworden. Bij normale bodylotion plakt het bij mij altijd waardoor het moeilijk is mijn kleding aan te trekken, maar bij deze nergens te bekennen!
 
 
 De bodylotion is best wel dik, dat is ook nodig want onder de douche blijft er vrij weinig van over. Je kan deze bodylotion super snel over je huid verdelen, wat natuurlijk hartstikke fijn is!
 
 
Ik zelf ben erg tevreden over deze bodylotion, ik zou hem iedereen aanraden! Ik denk dat ik hem deze zomer vaak zal gaan gebruiken doordat het een heerlijke zomerse geur heeft. Deze bodylotion kun je voor 5,49 bij de drogisterij halen.
 
Xoxo,
Amina
 
Ga jij deze bodylotion kopen?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina