Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Personale update

Heeel erg sorry, dat ik de laatste tijd zowat niks heb geplaatst op mijn blog! Ik was bezig met een domeinnaam kopen en instellen, waardoor ik geen tijd had artikelen te schrijven voor jullie :(. Uiteindelijk heb ik wel een domeinnaam gekocht bij mijndomein.nl maar het instellen van de domeinnaam is jammer genoeg nog niet gelukt.
 
Nou ja, het is als nog geen goed excuus natuurlijk want ik had me aan me belofte moeten houden door elke dag gewoon de bloggen. Maar vanaf nu verschijnt er weer dagelijks een artikel. Ik wilde even zeggen dat het echt super goed gaat met mijn blog, op instagram krijg ik verzoeken voor artikelen en steeds meer mensen beginnen me blog te volgen echt zoo leuk allemaal! Ik wil mijn instagram volgers bedanken voor alle lieve reacties! ❤
Nou ja ik hoop dat jullie nu begrijpen waarom er de laatste tijd geen artikel verscheen! Morgen komen er twee artikelen online, om het goed te maken ;).
 
 
Lots of love,
Amina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina