Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Do you know a great fashionblog?

Do you know a great fashionblog? Help me! Ik ken erg weinig modeblogs wat natuurlijk verboden is, haha. Ik bekijk en ken bijna alleen lifestyle blogs en ik zou me graag meer willen verdiepen in het onderwerp ''FASHION''.  Dus ik wil jullie hulp graag inschakelen! Ik vraag jullie vandaag om blognamen af te leggen in een reactie (LET OP FASHION BLOGS).  Het mag natuurlijk ook je eigen fashionblog zijn, vertel dan gelijk wanneer je hem gemaakt heb en hoe je op het idee bent gekomen. Ik hoop echt dat jullie ook met onbekende modeblogs aankomen en niet met een hele bekende :p.

Ik hoop dat ik wat meer leuke blogs leer kennen! Ooh ja later in de dag komt er nog een artikel online.

Lots of love,
Amina

Ken jij een leuke fashionblog?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina