Pagina's

zondag 22 juni 2014

Lovely statement necklace

I love it! Een statement toevoegen aan mijn outfit doe ik erg graag met een statement ketting. Zoals je misschien al weet van mijn vorige blog houd ik erg veel van statement kettingen en heb ik er ook erg veel. Ik heb favoriete kettingen die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Ik hoop dat jullie ze mooi gaan vinden en het artikel leuk!

Ik begin met een ketting die ik ooit van een webshop kreeg genaamd jabrifashionlovers.nl. Het is een kleurrijke ketting die deze zomer zeker van pas komt.



Lekker paars met roze, leuke kleur combinatie vind ik het. Deze ketting komt van de (uhm..) oeps vergeten.. Ik weet wel dat hij 12,95 was!


Een pastel ketting zocht ik erg lang naar, op het moment dat ik er niet naar zocht vond ik hem. Ik ben er erg blij mee hij is heel erg verfrissend vind ik zelf. Het heeft een zalm kleurige touw.



Dit artikel wil ik sluiten met een statement.  Ik heb daarom ook een hele mooie ketting uitgekozen om het te doen. Deze statement ketting komt van de Zara en hij was 27,95. Deze ketting vind ik zoo mooi!


Zijn jullie nog benieuwd naar mijn hele statement kettingen collectie? Laat het dan weten in een reactie, dan kan daar nog een artikel over komen!


Liefs,
Amina
Welke statement ketting vindt jij het mooist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina