Pagina's

maandag 23 juni 2014

New in: summer shoes

Even lekker wat anders, dan witte al-stars dacht ik. Ik wilde wel leuke zomer schoentjes kopen, dus in plaats van al-stars vond ik sperry's dat zijn witte bootschoenen die je waarschijnlijk al in mijn wishlist zag. Maar ja ik wilde eigenlijk niet meer voor een simpele kleur gaan maar lekker out of the box. Je denkt dan aan paars of geel maar zoo out of the box wilde ik niet gaan ik ging voor licht blauw. Als je even mee kijkt kun je zien wat voor een schoenen het zien! 



Deze schoenen komen van de Zara. Ik vind ze erg goed bij me passen, al zeg ik het zelf haha. De licht blauwe kleur is best wel makkelijk te combineren met mijn kleding, dus daar heb ik gelukkig geen last van!


Deze schoenen waren een beetje prijzig maar ze zijn het wel waard, ze waren 39,95 ze zijn nu in de sale voor 22,95!

Je hebt ze ook in het zwart maar dat vind ik persoonlijk niet echt zomers..
Ik ben erg blij met deze schoenen. In het begin deden ze echt heeeel erg pijn, doe ze niet aan op lange dagen dus!

Liefs,
Amina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina