Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Wat ik deze vakantie ga doen.

Wat ik ga doen deze vakantie wat ik ga doen deze vakantie WAT IK GA DOEN DEZE VAKANTIE?!?! Nou de plannen zijn veranderd girlzz in het begin van het jaar waren we nog van plan om naar Marokko te gaan maar dat is dus allemaal veranderd, doordat we van dat geld naar Amerika konden gaan. Sorry hoor maar 1000 euro per persoon kan toch echt niet, dan maar een jaartje niet. Nou ja deze vakantie word echt een ''buiten liggen in de zon'' vakantie. Nou wel een voordeel kan ik lekker fulltime bloggen. Maar ik ga ook wel gewoon winkelen in andere steden.

Nou misschien ga ik ook naar Londen of Paris, dat word dan mijn eerste keer!



Maar ja ik heb laatst een lijstje gemaakt met kleine dingen die ik deze zomer wil gaan doen, dat noem je toch een bucketlist toch?

  • Cupcakes bakken

  • Naar Batavia stad om te winkelen

  • Een monchou taart maken

  • Een stijltang kopen

  • Een instagram winactie organiseren

  • Een hoesje kopen voor mijn Samsung galaxy s3

  • Logeren bij mijn tante

  • Me nat spuiten met een watersproeier

Hahaha zoals je misschien al leest word het een dood normale vakantie in Nederkand!

Liefs, Amina
Wat ga jij deze vakantie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina