Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Mijn Amerikaanse snoep wishlist!

Ooit van Amerikaans snoep gehoord? Nee, je dan moet je niet denken dat het gewoon normaal is hoor! Amerika heeft de meest gekke snoep die er bestaat zoals oreo met een watermeloen smaakje! Ik had met mijn vorige blog een pakketje Amerikaans snoep ontvangen en ik krijg m&m met peanutbutter erin! Ik ben dol op Amerikaans snoep. Daardoor kan ik ook mijn wishlist Amerikaanse snoep aan jullie showen!

Foto: Van mezelf


Om te beginnen er zijn 3 Amerikaanse snoep webshops die een groot assortiment hebben en
betrouwbaar zijn, tenminste die ik ken:

~ Sweet-spot.nl

~ Usfoodz.nl 

~ Sweettasty.nl

Ik laat nu gewoon etenswaren zien van alle drie de webshops.

Nerds heb ik ooit in gegeten, ze zijn in het begin lekker zoet en daarna komt het zure. Als je deze nog nooit hebt gegeten zal ik heb maar snel kopen!



Poptarts heb ik nog nooit op maar ik zie ze altijd bij Amerikaanse youtubers dus deze wil ik snel eens proeven!
 
 
 
 

 
 
Hier ben ik echt benieuwd naar, als je aan een Amerikaanse filmster vraagt wat ik je favoriete cornflakes dan hoor je erg vaak frootloops en je ziet deze vaak in films, dus naar deze ben ik erg benieuwd!
Dit kun je zelf ook gewoon maken dit hoef ik niet persee maar ik vind het wel grappig!
Pindakaas word zo vaak gebruikt in Amerika echt bijna alles is met pindakaas snoep, chocola en cornflakes zelfs! Dit is een chocolade cup met een dikke laag pindakaas die je vaak op blogs van mensen ziet en geloof me het maakt me een klein beetje jaloers, dus deze wil ik zeker eens proberen!
 
 
 
Ik kwam er net achter dat je ook in de Jamin Amerikaans snoep kunt kopen, natuurlijk niet zoo veel als de webshops maar deze dingen die hier boven staan zijn ook in de jamin te krijgen! Ik denk dat ik maar snel eens langs de Jamin moet gaan om wat Amerikaans snoep te scoren! Houden jullie ook zoo van Amerikaans snoepgoed? Ik wilde even zeggen dat er vandaag nog een artikel online komt om 12:00 omdat ik behoorlijk wat vrijetijd heb (alleen maar). Dus ik denk/hoop dat ik deze zomer vakantie elke dag 2 artikelen online ga plaatsen!
 
 
Liefs, Amina
Vind jij Amerikaans snoep ook fantastische? Wat staat er op jou wishlist Amerikaans snoep?



1 opmerking:

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina