Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

Welke youtubers ik volg + waarom! ❤

Ik had jullie dua belooft nog een artikel online te zetten om 12:00 en hier is hij dan! Ik krijg best wel vaak de vraag welke youtubers ik volg en waarom. Nou ja om dat ik er toch wel een beetje (heel) erg veel volg leek het me leuk om er gewoon een artikel over te schrijven inplaats van iedereen zo'n lijstje te sturen. Ik ben echt een youtube fan geworden in de afgelopen tijd. Ik kijk sowieso 20 filmpjes per dag, dan vraag je jezelf af huh hoe kan dat? Nou ik zat vorig jaar nog in groep 8 maar volgend jaar moet ik weer afkicken hoor.. Haha! Laat ik maar gewoon beginnen.
 
Engels\Nederlands
 
Zoella
Lekker zichzelf, zeker een aanrader.
 
 
Tanya Burr
 
 
Cinnemates
Als het tijd is om te lachen!
 
 
Dulce Candy
 
 
Dina Tokio
Leuke kleding style en in haar vlogs is ze lekker gek!
 
 
Missglamorazzi
 
 
SacconeJollys
Als je van leuke gezins vlogs houd dan moet je deze zeker volgen!
 
 
Shaytards
 
 
AsA Vlogs
Een Arabische jongen die het leven leeft.
 
 
Carli Bybel
 
 
Nicole Guerriro
Een echt mode meisje, als je daar van houd VOLGEN!
 
 
Hijab Hills
 
 
❤ TheKelvlog
Kelvin kelvin kelvin.. Wat een filmpjes maakt hij, lekker grappig ook!
 
 
❤ Cinebuddies
 
 
❤ Fun:
Milkshake vlogsss! Dit is ook een kanaal waar je serieus je stuk gaat lachen!
 
 
❤ Disfordazzle
 
 
❤ Lifesplash:
Jiami geeft vaak leuke mode tips die erg vaak van pas kunnen komen!
 
 
❤ Looksbysharoon
 
 
❤ Todayisbeauty:
De naam zegt het al, Manon maakt vooral filmpjes over het onderwerp beauty. Dus als je daarvan houd abonneren maar!
 
 
❤ Teske de Schepper
 
 
 
❤ Beautygloss:
I love beautygloss! Als er een iemand zichzelf is voor de camera is Mascha het wel! En ze is ook nog een open en dat maakt haar kanaal mijn favo!
 
❤ Mertabi
 
 
❤ Foodgloss:
Foodgloss is echt handig, ze maakt de meest lekkere en handige maaltijden!
 
❤ Misslipgloss
 
 
❤ Femme:
Femme is een kanaal waar 5 meiden filmpjes op plaatsen over lifestyle, fashion of beauty. Zoals Jiami en Mascha maken er filmpjes er op!
 
 
Ik hoop dat er meerderen waren die jullie nog niet kenden! Als je nog youtubers kent die hier niet bij staan laat het hieronder achter!
 
Liefs, Amina
Ken jij nog leuke youtubers?
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina