Pagina's

maandag 4 augustus 2014

Nieuwe winter boots ❤

De winkels helpen ons weer eens een handje om de perfecte winter boots op een rijtje te zetten, en de laatste tijd zijn ze ook in de sale. Lekker handig natuurlijk! Nou ja, ik kijk best wel vaak op online shops niet dat ik dan wat bestel ofzo maar ik dooi mijn tijd daarmee. Laatst zat ij op de webshop vandenassem.nl mijn tijd te dooie en ik vond de perfecte schattige winter boots oud roze uggs! Ze waren ook nog eens in de sale dus ik kon ze niet laten zwerfen op het internet, dus heb ik ze de dag zelf nog 
besteld.





Ik bestelde ze vrijdag avond rond een uur of 23:00 en ik kreeg ze dinsdag avond rond 18:15. Het grappige was dat ik (bijna) de hele dag voor het raam stond om te kijken of er een postnl busje langs reed om mijn boots te bregen. En op het moment dat ik het opgaf en maar pretty little liars ging kijken hoorde ik de BEL! Ik speerde naar beneden maar het was niet voor mij! Haha. Na 10 minuten kwam mijn bestelling en was ik mega blij! In het begin dacht ik dat ik de basic licht bruine had besteld.. Maar uiteindelijk waren het oud roze die echt veeeeel leuker zijn!


Mijn uggs waren 159,99 en nu zijn ze 95,95. Ze lopen geweldig en zijn makkelijk met kleding te combineren. Zeker een aanrader. Vandenassem heeft ook de middel versie voor 111,00 als je die zoekt. Persoonlijk vind ik de kleinste het leukst omdat die een schattige uitstraling hebben!



Ik ben echt mega blij met mijn nieuw baby's, ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen met het vinden van winterse schoenen! Laat in eeb reactie weten wat jou winter schoenen worden en of je ze nog zoekt ik sta paraad je te helpen! Haha. 


Lots of love, 
Amina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina