Pagina's

woensdag 18 maart 2015

Back on track!

Na een (erg) lange tijd afwezig te zijn ben ik er weer hoor! Er zijn vele redenen waarom ik niet heb geblogd het afgelopen half jaar. Ik heb er erg veel spijt van en ik ga het weer rustig oppakken. Als je wilt weten wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan, lees dan snel verder!

Dit zeg ik al erg vaak, school is een van de redenen dat ik het moeilijk vind mijn blog bij te houden. Veel huiswerk, elke week minimaal 2 toetsen en het idee dat ik geen onvoldoendes wil halen zorgt er allemaal voor dat ik jullie een beetje in de steek laat...

Maar natuurlijk niet alleen dat. Het afgelopen jaar heb ik veel tijd met mijn familie doorgebracht wegens mijn zieke opa.
Doordat ik mijn vrije tijd, die ik had daaraan besteedde werd het bijna onmogelijk nog te bloggen. Gelukkig gaat het veel beter met mijn opa en kan ik mijn tijd nu makkelijker verdelen!

Maar even tussen ons: stiekem was ik ook een beetje lui...

Ik hoop dat jullie nu snappen waarom ik zo lang ben gestopt. En ik beloof jullie dat ik niet meer zal stoppen met bloggen!

See you later!

Lots of love, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina