Pagina's

zondag 22 maart 2015

My new ZARA collection favourites


Al word ik gedwongen om de rest van mijn leven in de winkel naar mijn keuze al mijn kleren te kopen, dan is de keuze heel snel gemaakt: de Zara!

Zara is een van mijn favoriete winkels, wat veel van jullie waarschijnlijk al wisten. Als je nu mijn kleding kast zou doorzoeken, vind je (bijna) niets anders dan kledingstukken van de Zara. De kleren zijn elegant, schattig en modieus oftewel alles wat ik zoek in mijn kleren! Om mijn liefde voor Zara te delen met jullie, heb ik voor de honderdste keer de hele collectie doorzocht om mijn favoriete kledingstukken met jullie te delen.



Jasjes

Oh yeaaah! De dagen worden langer, de temperatuur stijgt en het zonnetje schijnt feller. Dat betekent maar één ding: parka’s, mantels en bontjassen de kast in en de jasjes, jacks en vesten eruit!

En by the way, hou die winterjassen toch bij de hand. Het lenteweer staat zomerjasjes niet altijd toe haha.

Afbeelding 3 van GECOMBINEERD VEST van Zara
59,95€ TRF

Afbeelding 1 van GECOMBINEERDE LEGERJAS van Zara
59,95€ TRF
Afbeelding 1 van LEREN PONCHO MET KWASTJES van Zara
129,95€ TRF (Echt leer)


Jurkjes

Nu echt zomerse kleding: de jurkjes. Een van mijn favorieten zomerse kledingstukken, i love it! 

Afbeelding 2 van JURK MET PRINT van Zara
29,95€ TRF

 Afbeelding 1 van LANGE STREPLESS JURK van Zara
15,95€ TRF

Afbeelding 3 van JURK MET PRINT van Zara
 39,95€ TRF


Tassen
Een tas maakt je outfit helemaal compleet. Al heb je de meest simpele outfit, jouw tas maakt het gewoon awesome!

Afbeelding 2 van SOFT SHOPPER van Zara27,95€ TRF

Afbeelding 5 van MINI SCHOUDERTAS van Zara
17,95€ TRF

Afbeelding 4 van CLUTCH MET GAATJES van Zara
19,95€ TRF


Schoenen

Net als tassen zijn schoenen accesoires waar je wel wat geld aan mag uitgeven. Ze kunnen je outfit compleet maken, als je bijvoorbeeld verandert van spijkerbroek zal niemand dat opmerken maar met schoenen en tassen zeker wel!

Afbeelding 2 van T-SANDAAL MET GOUDEN DETAIL van Zara
25,95€ TRF

Afbeelding 5 van LEREN ROMEINSE SANDAAL van Zara
59,95€ DAMES

Afbeelding 5 van LEREN ROMEINSE SANDAAL MET BANDJES van Zara
99,95€ DAMES (Mijn liefde)

Afbeelding 5 van LEREN PUMP MET HAK EN PRINT van Zara
39,95€ TRF (I love tijgerprint)



Dat waren dan al mijn favorieten kledingstukken van de Zara. Ik vind de nieuwe collectie van de Zara echt heel mooi, vooral de Romeinse, leren, hoge sandalen, wauw! Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen met leuke spulletjes uitkiezen. Binnenkort is mijn b’day (15 april J), hopen dat ik mijn ouders kan overtuigen om de hele winkel leeg te kopen!


Lots of love,
Amina






1 opmerking:

  1. Like the black jacket :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    BeantwoordenVerwijderen

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina