Pagina's

woensdag 1 april 2015

Review - Lokai armbandje

2 weken geleden hebben mijn broer en ik een leuk sieraad ontdekt, het Lokai armbandje. We hebben het besteld omdat; mijn broer altijd al erg veel van armbandjes met balletjes houdt en hij hield van het idee van dit armbandje. Ik daarin tegen ben gewoon een meisjes dus hou van alle soorten accessoires. Anyway het is een armbandje die je op zich met alles zou kunnen combineren doordat het doorzichtig is, pretty dus!  Wil je meer weten over dit toffe armbandje? Klik dan snel op meer lezen!



Het bijzondere idee

Het lokai armbandje is niet zomaar een armbandje, maar een met de elementen van het laagste en hoogste punt van de aarde. Er zijn 2 balletjes met een andere kleur zwart (laagste punt) en wit (hoogste punt). In het zwarte balletje van het lokai armbandje zitten de elementen van het laagste punt van de aarde; modder uit de dode zee, in het witte zitten elementen uit het hoogste punt van de aarde; water uit de Himalaya: Mount Everest.

Celebrities

Voordat mijn broer dit armbandje heeft gekocht heb ik het vaak zien langs komen bij celebrities, zoals; Ashley Benson, Kourtney Kardashian, Justin Bieber en Shay Mitchell's.


Goede doel

Het doel van dit armbandje is om genoeg geld in te zamelen voor schoondrinkwater voor miljoenen mensen in ontwikkelingslanden. Ik vind het een erg mooi idee en het is ook niet zo'n passé armbandje die je alleen zou kopen voor het goede doel. Hij is erg modieus en de gevulde witte en zwarte balletjes maken het helemaal perfect!

post-image

Waar te koop?
Dit leuke, modieuze en gaaf armbandje kun je op de eigen website van Lokai kopen voor maar 18 dollar! Je hebt 3 soorten maten, S, M en L. Zelf heb ik S maar als ik jou was zou ik toch voor een M gaan want S kan een beetje strak zitten. Eigen lokai webshop: mylokai.com

Dat was mijn artikel over het armbandje Lokai. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Lots of love,
Amina

Wat vind je zelf van dit armbandje?
Heb je er al ooit eerder over gehoord?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hee, leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze natuurlijk altijd. Xx Amina